קניתם רכב חדש? כך תשמרו על ריפודי הרכב מפרווה של כלבכם

אם רכשתם לאחרונה אוטו חדש ואתם גם אוהבי חיות מושבעים ומגדלים כלב או אולי אפילו שניים, או יותר? אולי אתם תוהים כיצד לשמור על מושבי המכונית שלכם נקיים מהפרוות של הכלב שלכם, כי כל מי שמגדל כלב יודע כמה זה כיף לקחת איתכם את הכלב לכל מקום אבל כמה זה מעצבן שהאוטו מתלכלך כל כך מהר מהפרווה, במיוחד אם מדובר ברכב חדש.

אמנם זה בלתי אפשרי לשמור על המכונית שלכם נקייה לחלוטין מפרווה, אבל יש כמה דברים שאתם יכול לעשות כדי להפחית את כמות הפרווה על המושבים שלכם.

מברשת לשיער, בשביל להוריד פרווה עודפת

ראשית, השקיעו במברשת לשיער חיות מחמד באיכות טובה. זה יעזור להסיר פרווה רופפת מהפרווה של הכלב שלכם לפני שיש לה סיכוי לנשור על המושבים. בנוסף, מומלץ לסרק את הכלב באופן קבוע, לא רק שזה טוב, בריא לו ומחזק את הקשר ביניכם לבינו, זה גם יעזור לכם מאוד לשמור על הניקיון של הרכב וגם של הבית שלכם, בעיקר בעונות מעבר שבהן הנשירה מואצת משמעותית. תוכלו לראות מוצרי ניקיון לבעלי חיים כאן

כיסוי מושב ייעודי

שנית, שקלו להשתמש בכיסוי מושב או בשמיכה בעת הסעת הכלב שלכם במכונית.

זה יעזור להגן על המושבים מכל נשירה או בלגן מקרי כמו למשל שהכלב אוכל חטיף ומלכלך את כל הסביבה שלו עם החטיף. זאת למעשה הדרך הטובה ביותר לשמור על המושבים, פשוט כסו אותם, והקפידו לכבס את הכיסויים כל שבוע לפחות בשביל למנוע הצטברות של לכלוך שרק תקשה עליכם בסופו של דבר לשמור על הרכב נקי.

השתמשו בשואב אבק

לבסוף, הקפידו לשאוב אבק ולנקות עם שמפו ייעודי את מושבי המכונית שלכם באופן קבוע כדי לשמור על המראה המיטבי שלהם. יש כל מיני שמפואים בשוק שמתאימים לסוגים שונים של מושבים, אז תחברו את השמפו שמתאים במיוחד לסוג המושב שלכם – אם זה עור, דמוי עור, בד וכו', כדאי להתייעץ עם חנות מקצועית או עם יבואן הרכב לפני זה, על מנת שלא תעשו נזק בלתי הפיך למושבי הרכב, מה שיכול לעלות לכם לא מעט כסף.

לסיכום

אז קניתם רכב חדש, או זה במזומן או אם זה רכישה עם מימון מלא לרכב בו יש לכם עוד קצת התחייבות לחברת הליסינג כלפי הנראות של הרכב, זה לא משנה, העובדה שאתם רוצים רכב חדש דנדש ונקי וזה שאתם רוצים גם לחיות עם הכלב שלכם בהרמוניה, זה לא משהו שהוא תלוש מהמציאות. על ידי ביצוע העצות הפשוטות הללו, תוכלו לעזור לשמור על מראה המכונית החדשה שלכם נטולת פרווה, ולהנות ממנו כאילו הוא חדש חדש כל יום, אפילו במשך שנים רבות.

שתפו בקליק
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on print