ביטוח בעלי חיים – איך הוא יכול לחסוך לנו הוצאות

החזקת של חיית מחמד בבית היא דבר מאוד מיוחד, משמח ולא פעם גם מנחם. אך כפי שאנחנו יכולים להניח, זה גורר לא מעט הוצאות המשפיעות על היכולות הכלכליות שלנו ובא על חשבון דברים אחרים שהיינו יכולים ורוצים להשקיע בהם.

בראש ובראשונה מדובר על מזון, חטיפים ודברים אחרים שהם הכרחיים לחייהם של חיות מחמד מכל סוג שהוא, לאחר מכן זה מתייחס לטיפולים רפואיים, קבועים או לא צפויים שעליהם לעבור מעת לעת, ולבסוף ההוצאות מתייחסות גם לדברים חיוניים עבור חלק מחיות המחמד, בין אם זה בשביל שיוכלו ליהנות מאיכות חיים טובה בבית או בחצר שלנו, בשביל שנוכל לטפל ולגדל אותם כמו שצריך או לדברים אחרים. צריך לציין, לעיתים ישנן הוצאות לא צפויות מכיוון אחר, למשל, אם חיית המחמד שלנו פוגעת באדם או ברכוש, ואז עלינו לשלם פיצוי כספי כזה או אחר לנפגע.

לכן, באופן טבעי, נחפש דרכים שונות כיצד לחסוך בחשבון ההוצאות שלנו. ביטוח בעלי חיים היא דרך טובה להשיג את המטרה הזאת. ביטוח זה יכול להקל עלינו מבחינה כלכלית, הן בצורה ישירה והן בצורה עקיפה.

מה זה ביטוח בעלי חיים?

ביטוח בעלי חיים, ביטוח חיות, זו פוליסה שמקנה לנו אפשרות ליהנות משורה ארוכה של כיסויים על פי תנאי הפוליסה כמובן, כך שאנחנו לא נידרש לשלם את הסכום המלא על טיפולים רפואיים כאלה ואחרים. כמו כן, אנחנו יכולים לרכוש פוליסה שמתייחסת לפגיעה בצד ג', כך שאם חיית המחמד שלנו פוגעת באדם או רכוש של מישהו אחר, נוכל לממש את הפוליסה ולשלם בעזרתה את הפיצוי שנידרש.

ביטוח בעלי חיים הוא הכרחי בכל מקרה בו אנחנו מחזיקים חיית מחמד בבית, אפילו אם מדובר בחיה בריאה לכאורה, חיה שקטה ועדינה שאיננה מסוגלת לפגוע באיש. ההסבר הוא פשוט, אנחנו לעולם לא יכולים לדעת מתי נזדקק לפוליסה ולמה שהיא מספקת לנו.

איך ביטוח בעלי חיים יכול לחסוך לנו בהוצאות

בצורה ישירה, ביטוח חיות יכול לחסוך לנו הוצאות, בכך שאם חס וחלילה אנחנו צריכים לקחת את חיית המחמד שלנו לטיפול, אזי שיש אפשרות להשתמש בפוליסה בשביל לקבל החזרים על הוצאות שונות. זאת אומרת שאנחנו לא נצטרך לשלם את מלוא הסכום מכיסנו, אלא חברת הביטוח תחזיר לנו חלק מההוצאות על פי תנאי הפוליסה שרכשנו ממנה.

בצורה עקיפה, ברגע שאנחנו נעזרים בפוליסה ולא משלמים את מלוא הסכום בעצמנו, אז לא נתפשר על איכות הטיפול אלא נבחר בטוב ביותר. זאת אומרת, שגם היבטים אחרים שלו יושפעו וייתכן ונוכל לחסוך לעצמנו הוצאות שונות.

למשל, אם אנחנו לא משתמשים בפוליסה, אז ייתכן ונרצה לחסוך באיכות הטיפול וזה ידרוש מאיתנו טיפולי המשך או שימוש ברכיבים יקרים לצורך טיפול בבית. לעומת זאת, אם נשתמש בפוליסה, ייתכן וזה ייחסך מאיתנו.

מקור תמונה :

https://www.freepik.com/free-photo/side-view-person-holding-dog-s-paw_10296098.htm#query=vet&position=1&from_view=search&track=sph#position=1&query=vet

שתפו בקליק
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on print