מידע על כלבי פומרניין

כלבי פומרניאן ידועים בגודלם הקטן ובפרווה הרכה שלהם. הם קיימים למעלה מ-400 שנה ושימשו בעבר כחיית שמירה . כלבי פומרניאן מתוארים לעתים קרובות כ"פוקס טרייר על סטרואידים".

הם קטנים בגודלם, אבל הם עדיין חזקים ואנרגטיים. הם ינבחו בקול רם כשהם מפחדים או שיש צורך לשחרר אותם.

כלבי פומרניאן הם חיות מחמד נהדרות מכיוון שקל לטפל בהם ואינם דורשים פעילות גופנית רבה. עם זאת, הם יכולים להיות עקשנים באימונים, ולכן חשוב להתחיל מוקדם כדי למנוע בעיות בהמשך.

מראה כללי של כלי הפומרניין

לכלב הפומרניאן מראה מאוד מובחן עם גוף ארוך ורגליים קצרות.  פומרניין די ידידותיים, ויש להם מוניטין של אחד מגזעי הכלבים האינטליגנטים ביותר. הם ידועים בהיותם שובבים מאוד, אך גם בכך שהם קצת עקשנים. פומרניין בדרך כלל כלבים בריאים שיכולים לחיות עד גיל 15 בערך.

כלבי פומרניאן הם סוג של כלבים הידועים בפרוותו הקצרה, הגוף העגול והסימנים המובהקים שלו. פומרניאנים הם כלבים קטנים שיש להם היסטוריה ארוכה וניתן לייחס אותם לתקופת הוויקינגים.

הם גודלו במקור בגרמניה כדי להיות כלבים לילדים. כלבי פומרניאן הם ידידותיים ושובבים מטבעם, אך הם יכולים גם להיות מרוחקים ועצמאיים.

כלבי פומרניאן הם כלבים קטנים, קצרי רגליים, בעלי גוף ארוך עם קשר עליון של שיער. הפרווה שלהם רכה ודחוסה, מורכבת מפרווה עדינה ומפרווה חיצונית גסה.

יש להם פרווה תחתית שהם משירים כל השנה בעוד שהפרווה החיצונית הגסה גדלה ברציפות. כלבי פומרניאן הם חיות מחמד מלאות חיבה, אינטליגנטיות ושובבות שצריכות להיות סוציאליות באופן קבוע כדי למנוע בעיות התנהגות.

איך לאלף כלב פומרניין?

Pomeranians הם גזע פופולרי של כלבים. הם מאוד אינטליגנטים וניתן לאמן אותם לעשות הרבה טריקים. קל לאלף כלבי פומרניאן כי יש להם רמת אינטליגנציה גבוהה והם יעשו הכל עבור בעליהם.

יש להם גם אישיות עצמאית שמקלה עליהם לאילוף מאשר גזעים אחרים. האימון צריך להתחיל עם היסודות כמו ללמד את הכלב שלך איך לשבת, להישאר, לבוא וללכת ברצועה לפני שאתה עובר לפקודות קשות יותר כמו לקפוץ מעל מכשולים או להרים חפצים עם הפה.

לכן, על מנת לאמן את כלב הפומרניאן שלכם בהצלחה אתם צריכים סבלנות וזמן וכן חיזוק חיובי מתחילת האילוף ועד סופו.

לפומרניאנים יש הרבה אנרגיה וצריך להעסיק אותם מכיוון שהם אינטליגנטים מאוד ויכולים להשתעמם בקלות בלי שום קשר. הם צריכים הרבה טיולים, צעצועים וזמן משחק כדי להישאר מאושרים.

אם הם לא מבצעים מספיק פעילות גופנית, הם עלולים להיות הרסניים או תוקפניים.

כלבי פומרניאן הם חכמים וקלים לאילוף. ניתן לאמן אותם לעשות טריקים כמו לשבת ולהתהפך. למידע נוסף על כלבי פומרניין היכנסו עכשיו לאתר של פומרניין ישראל >> https://pomeranian-israel.co.il/

שתפו בקליק
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on print