איך לשמור על הכלב שלכם שמח במהלך החורף?

כלבים הם החברים הטובים שלנו והם מביאים לנו הרבה כיף לחיים.

הם חברים נהדרים ואוהבים אותכם ללא תנאי, מה שבהחלט יכול לעזור לשפר את מצב הרוח שלכם!

עם זאת, כדאי מאוד שתדאגו לו, במיוחד בחורפי החורף הקרים, וזאת בנוסף לדברים הרגילים שאתם צריכים לעשות עם הכלב שלכם על מנת שיהיה שמח, כמו: משחק עם בעליהם, אוכל טוב כמו למשל המותג HAPPY DOG ששומר עליהם בריאים וחזקים (ניתן לקנות כאן: https://www.animalshop.co.il/product-catagory/חנות-החיות ), ופעילות עם כלבים אחרים, כי לא לשכוח, כלבים הם יצורים חברתיים!

וודאו שהכלב שלכם לובש מעיל כשמזג האוויר קר!

מזג האוויר בחוץ קר וחורפי? וודאו כי הכלב שלכם לובש מעיל כשקר לו! ניתן לרכוש מעילי חורף לכלבים בחנויות לחיות מחמד או אצל הוטרינר שלכם. זיכרו למדוד את אורך כלבכם מהצוואר ועד הזנב לפני רכישת מעיל.

איך אתם יודעים אם לכלב שלכם קר?

לא תמיד ברור לנו אם הכלב שלנו סובל מהקור של החורף או לא.. איך נדע?

לעתים קרובות אתם יכולים לדעת אם קר לכלב שלכם על ידי התבוננות בהתנהגותו ובשפת הגוף שלו. ישנם גם תסמינים עונתיים שעשויים להצביע על בעיה – כמו רעד בגוף, ואפילו שיעול.

האם הכלב שלכם צריך – שמיכה ?

השאלה אם הכלב שלכם צריך חימום היא שאלה שתלויה בכלב שלכם. יש כלבים שיש להם פרווה שמספקת להם הגנה מהקור וגם מהחום, אפילו בתנאי קור קרים במיוחד. עם זאת, אם יש לכם צ'יוואווה, פודל צעצוע או כלב קטן אחר שאינו רגיל למזג האוויר הקר, ייתכן שהכלב שלכם ירגיש שקר לו מדי גם אם רק קצת קר בחוץ. שמיכה קטנה, סוודר או צעיף עשויים להיות בדיוק הדבר שהכלב שלכם צריך כדי להישאר חם.

לסיכום

בחורף צריך להתייחס לתחושות של הכלב שלכם יותר.

וזאת בגלל שבחורף קר והכלבים שלכם ללא ספק מרגישים את הקור הזה.

בזמן שאתם מתלבשים בצורה נעימה עם מגפיים ומעיל, רוב בעלי הכלבים הולכים עם הכלב שלהם כשהוא בדרך כלל חשוף.

יש משמעות גם לגזע הכלב, יש כלבים כמו לברדור למשל, שהפרווה שלהם מבודדת אותם מתנאי קור חזקים, כי במקור הם נועדו לשחות באגמים קפואים בקנדה.

עם זאת, כלבים אחרים, בעיקר גזעים קטנים, לא מוגנים מהקור, וללא ספק אם תשמרו עליהם ותחממו אותם טוב טוב, תגרמו להם לאושר עילאי, גם בחורף!

שתפו בקליק
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on print