איך לבחור אוכל לכלבים

מזון לכלבים הוא מרכיב עיקרי בביתו של כל בעל כלב. עם כל כך הרבה אפשרויות, זה יכול להיות קשה לדעת מה להאכיל את הכלב.

הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון הוא המרכיבים שנכנסים למזון. חשוב לוודא שאין חומרי מילוי או מרכיבים מלאכותיים במזון, ושהוא עשוי ממזון מלא. צריך גם להסתכל כמה חלבון, שומן וסיבים יש בכל גודל מנה של המזון; זה יגיד אם הוא מאוזן מבחינה תזונתית לצרכיו של הגור שלך. לבסוף, תמיד צריך לקרוא תוויות לפני רכישת סוג חדש של מזון לכלבים מכיוון שהם עשויים להכיל אלרגנים או מרכיבים אחרים שעלולים להזיק לחיית המחמד.

בחירת המזון הנכון לכלבים יכולה להיות משימה קשה. יש כל כך הרבה סוגי אוכל לבחירה, ולכולם יש יתרונות וחסרונות משלהם.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המזון הנכון לכלבים. לאיזה חיה זה מיועד? איזה סוג דיאטה הוא צריך? בת כמה החיה? מה גודל החיה?

בחירת המזון הנכון לכלבים יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה אפשרויות, ואתה לא רוצה לטעות ולגמור להאכיל את הכלב שלך במשהו רע עבורו.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המזון המתאים לגור שלך. כדאי לקחת בחשבון גיל, גזע, משקל, גודל, אלרגיות, בעיות בריאותיות ועוד. אתה גם צריך לקחת בחשבון ממה עשוי האוכל והאם הוא נטול דגנים או אורגני.

היתרונות של אוכל יבש לכלבים

אוכל יבש לכלבים בקונטיפט הוא פתרון מושלם בספיגת מים ועוזר ליצור סביבה יבשה ובריאה עבור הכלב .

נושא אחד שמתעורר לעתים קרובות כחלק מחזרת עיכול סלקטיבית הוא כאב. כאשר החניכיים של הכלב מגורות כל הזמן, זה יכול להוביל לכאבים עזים בין השיניים שלמעשה כואב מאוד גם לכלבים.

חלק מחברות המזון לכלבים פונות לאמצעים מלאכותיים, עם היתרונות הנלווים לשימוש ברקמות מן החי במקום בבשר אמיתי.

יותר ויותר יצרנים יוצרים מזון בעל רעילות נמוכה עבור חיות המחמד שלהם בשל הגבלות על מרכיבים בעת האכלה במוצרי בשר שסווגו בעבר.

טכנולוגיית רקמות מלאכותיות אפשרה יותר ויותר ליצרני פורמולות להוסיף נמס שרירים כדי להגדיל את תכולת החלבון בבשר הבקר. זה לא נדיר שכלבים מחכים לחתוך טרי מעצמות בקר בסטארט-אפ של מעונות היום של מגדל הכלבים.

במקומות שעדיין מאפשרים צריכה של מוצרים מהחי האמיתי, כבש בריסל נשאר אחד האהובים על הווטרינר, והווטרינר, משומן על ידי כבדי הודו ולא על ידי שומן חזיר מחזירים ודגי כבשים, במקום דגי סקומברואיד כמו מקרל או אנשובי.

עם זאת, בתחומים רבים, חברות מספקות למזינים איברים צבעוניים שנותנים לתזונה שם קיטשי או תוספי מזון סינתטיים שהופכים זולים יותר מחומרי גלם מסורתיים ועוזרים לצמצם עלויות עסקיות לאורך זמן מבלי לעשות זאת.

אוכל יבש נוח לשימוש

מגוון רחב של טעים

מחירים שתוכלו לעמוד בהם

האוכל מחזיק מעמד זמן רב

מזון מאוזן

לסיכום,רק אתם, הבעלים של הכלב, יכולים להחליט מה להגיש לכלבכם בצלחת. תבדקו, תחקרו ותתעניינו.

שתפו בקליק
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on print